Sept 6, 2011

Första träningen igår efter sommaruppehållet. Det var kul måste jag säga men det var mindre kul att ta sig upp ur sängen förut med tanke på att jag äter frukost nu kvart i ett. Nejdå träningsvärken är inte så farlig som jag trodde att den skulle vara men jag har sjukt ont i armar och rygg. Det märks att det var ett tag sen sist. Synd att jag bara kommer att träna måndagar nu framöver, känner att jag kommer missa hur mycket som helst. Men får köra stenhårt en dag i veckan iallafall hiho. Har förövrigt inte gjort något vettigt alls på mina två lediga dagar men det är väl skönt det, synd bara att det ska gå så fort. Nu väntar ytterligare en veckas jobb hejaheja!


Förövrigt så hälsade min tandläkare mig god jul igår, inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0