no one sleeps when i´m awake

Jag har inte kunnat sova på flera nätter nu och det gör mig galen. Vaknar vid fyra och är piggast i världen och kan absolut inte somna om, idag vaknade jag klockan 6 och inte kunde jag somna om heller. Gjorde te och läste tidning tills klockan blev halv nio och då blev jag trött, vaknade sedan igen klockan tolv. Klockan 6 kanske inte låter som om det är någon ide för att somna om men i mitt fall så måste jag det med tanke på att jag jobbar sena kvällar och går till sängs vid två. Tänker nog lite för mycket med på allt


Är precis nyduschad nu iallafall, dricker kaffe och äter bulle mums! Ska göra iordning mig när jag orkar och har lust och sen fara iväg till jobbet, tänkte vara där vid 3 idag så jag hinner äta innan öppning.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0