the more you know the less you need

Sjukt skönt att inte vara ledig något denna vecka. Eller jo hela dagarna är jag ju ledig och när det är sånnt här soligt väder så är det guld värt med kvällsjobb men annars så suger det ganska så hårt. Den enda lediga dagen innan fredag nästa vecka då jag tar helg är måndag och då är det självklart personalmöte och provsmakning av nya menyn haha, funderar på att slå upp ett tält på innergården vid jobbet typ ;) Hade varit sjukt trevligt med trädgårn efter jobbet idag men det regnade när jag skulle hem så det var kanske tur att man inte tog sig dit. Imorgon ska jag nog födelsedagsluncha med Mia som fyller år, tjiho! Hoppas verkligen hon bjuder på supergod tårta på jobbet imorgon också.


Fick hem två supersnygga bikinisar på posten idag och har hunnit inviga en av dom! Hur fina som helst

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0