wear it like a crown

Det blev helt plötsligt en cirkusonsdag som jag inte alls hade räknat med. Jag visste såklart att vi skulle mingla på östgötateatern men det var ingenting jag hade anmält mig till eller planerat att vara med på för jag trodde faktist att jag skulle få jobba idag och om jag inte skulle jobba så skulle jag bowla med Fia osv men så blev det inte heller så det blev cirkusmingel istället. Cirkusmingel var som mingel brukar vara, lite sådär oplanerat och en aning kallt men det gjorde inget för vi fick se gratis cirkus cirkör föreställning och efter det gratis buffé. Inte så pjåkigt om jag får säga vad jag tycker :) Föreställningen var sjukt bra och dom var sjukt duktiga!

godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0