there´s a lot of things to do before you die

Hur trevligt var det inte igår egentligen, en eller två öl blev till fler än vad man kan räkna på en hand iallafall.... Haha kul var det men fan så dåligt jag har mått idag. Vad drack jag för att förtjäna detta? Har jobbat tills nu också, jobba bakis är ingen hit tro mig! Var egentligen inte meningen att jag skulle jobba idag för hade jag vetat det hade jag självklart tagit det lungt igår men det är rätt svårt med 25% i baren hela kvällen, det är så värt att gå ut onsdagar och älskade hugos är svårt att inte sakna. Nu ska jag faktist sova för jag behöver min skönhetssömn och för att orka med jobb fredag & lördag. Fest på lördag med tjiho :)

goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0