sunny tuesday

För en gångs skull så vaknade jag tidigt utan att sätta väckarklockan. Vid kvart i nio så hade jag löparskorna på mig men jag var inte riktigt så hurtig att jag löpte men en rask långpromenad på sisodär 7km  innan frukost var hur skönt som helst! Nu sitter jag och äter frukost, gjorde faktist havregrynsgröt för en gångs skull för jag tänkte att det var så länge sen jag åt det men när jag var klar för att äta så kom jag ju på hur jävla äckligt jag tycker att det är haha. Tvingade dock i mig gröten ändå så nu är jag mätt! Så himla skönt att komma upp tidigt på morgonen, dagarna blir så otroligt långa. Jag ska nog ta en sväng till maxi sen och glo lite, inte köpa!

pusspuss från tuss





sommar då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0