dripp dropp dropp det är regn om våren

Ligger i soffan och bara är sjukt jävla seg, vad det beror på har jag ingen aning om. Kan vara vädret? Jag som hade planerat värsta promenaden i solen men nej nu vägrar jag promenad om det ska hålla på och bara mulet och regna usch. Blev sjukt besviken igår när jag var hur lycklig som helst över att få ta bort min tandställning, men nejdå ytterligare två månaders väntan. Jag hatar uttrycket "den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge" Men joooo jag har väntat på tok för länge och det här är inte alls rättvist.

Någon som vill komma hit och sätta på kaffe åt mig och kanske även baka en liten kaka? Jag tänker ligga här hela dagen iallafall. Fast bara nästan, halv fem börjar jag jobba ju....ae puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0