Juli 15, 2011

Var är solen? Jag vill åka utomlands för det här funkar ju inte. Jag hatar moln och just nu så hatar jag svensk sommar, för det är inte ens varmt ute utan det är liksom höst väder. Om det ska vara sånnt här väder när jag är ledig så flyr jag landet på riktigt! Nu är det bara jobb ikväll 18-01 och 14-01 imorgon kvar och sen förtjänar jag två veckors semester tjiho :) Om man kanske skulle börja packa lite till västervik för det har jag inte tid med sen annars för på söndag far vi iväg. Jag hoppas på att turnén blir superbra som alla andra år.



midsommarafton


Kommentarer
Postat av: anneli

jag håller med dig, det här vädret i sverige suger dase! vart är den stekande solen som borde komma? :)

2011-07-24 @ 19:49:23
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0