12:46

Känner att jag behöver bättra på mitt cv lite och söka lite jobb som inte finns. Jag är så trött på jobb fronten för det finns absolut ingenting och om det finns så är det endast fredag och lördag kvällar och då vill man ju verkligen jobba. Jag har inte ens någon aning om vad jag vill bli eller göra, men det jag vet är att jag absolut inte vill jobba inom hotell&restaurang resten av livet. Man kanske skulle ta och börja plugga? Jag vet att jag alltid har tjatat om att bli inredningsarkitekt eller något i den stilen. Jag älskar att inreda och möblera, det var typ det enda jag gjorde när jag var liten. Möblerade om rummet minst en gång i veckan tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0