No fucking hands!

Efter tio års träning så klarade jag det! Jag har lätt övat i tio år och aldrig ens förstått mig på det. Varje träning har jag sagt typ att jag aldrig någonsin kommer kunna klara det och att jag inte ens förstår hur dom som kan gör. Vitolds blev arg på mig så jag klarade det helt plötsligt with no hands. Jag är så grymm! Hoppas bara att jag klarar det nästa träning också haha. Vad som står på tur att lära sig nu vet jag inte men det får vi se :)

Kommer dock inte kunna röra mig ens en millimeter imorgon pågrund av all träningsvärk bara så att ni vet. Nu ska jag faktist krypa ner i sängen i mina nya superfina prickiga sov shorts och kolla på sex and the city! Godnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0