Monday morning

Goddagens!
Jag kan ju bara börja med att berätta hur jävla ont i halsen jag har. Det är nog smällar man får ta efter en hel lördagskväll/natt utomhus i en inte så varm balja till en början. Allt snökrig var nog orsaken till att det aldrig blev varmt och när det väl var lagom dags att gå upp ja då var det supervarmt istället haha :) Äsch det var superbra iallafall men man var ju en aning seg efter fredagens bravader. Helnöjd med min helg iallafall :)

Träningen börjar idag och jag är skitarg för att jag har ont i halsen men det skiter jag i för jag ska träna ändå. Kaffet smakar inte ens bra när man har ont i halsen, katastrof!
Oj vad jag klagar

pussfråntuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0