Fredagsmys

Ni ska bara veta hur hurtiga Tillan och jag har varit idag! Upp klockan 6 imorse för att följa med mamma till jobbet och sno bilen. Vi tränade nämligen två timmar imorse och jag kan lova att med den träningsvärken jag hade igår och imorse när jag gick upp så kommer jag inte ens kunna röra mig en millimeter imorgon. Jag går ungefär som om jag har skitit på mig men det är ju också fint :) och inte nog med det så ska vi spendera sju timmar på cirkusen imorgon då det kommer en stuntkvinna och ska lära oss massvis med roligheter hoppas jag, det ska bli skitkul.

Fredag idag och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Blir en lugn helg för en gångs skull :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0