Svampplockare


 




Besökte skogen igår för lite svampplockning. Jag brukar dock ha världens sämsta tålamod när det gäller sånnt men inte igår inte för jag hittade massvis med svamp trots nersatt syn, hörsel och luktsinne från lördagen haha. Gick ut efter jobbet i lördags och bestämde mig för att gå hem på natten. Gick dock inte hem hela vägen men det tog mig 2 timmar att bara komma till eneby och fråga mig inte hur. Kom i säng halv 6 iallafall och mådde mindre bra söndag morgon. Nu tänkte jag vara duktig och stortstäda mitt rum och sen åker jag till jobbet, måste bara förbereda mig lite mentalt för att AIK kommer och vandaliserar hela norrköping. Håll i hatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0