Aug 13, 2011

Sitter och dricker på världens största kopp kaffe, känner mig helt tom och trött bara. Jag tror att jag är påväg att bli sjuk men det ska jag försöka förhindra med att gå ut och hänga i solen och kanske äta massor med vitaminer haha.. Jobb ikväll och hoppas på att det blir tidigt så man kanske hinner med ett glas vin efter jobbet :) Är trots allt ledig imorgon och sen drar en hel vecka igång igen. Men jag klagar inte, jag tycker om att jobba! oftast iallafall. Jag klagar nog mest ihjäl mig på att man bara jobbar kvällar och helger vilket betyder att man inte har så mycket till liv. Men det ska vi lösa någon gång i framtiden, ska bara fundera ut vad jag vill bli..
Kommer nog ta ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0