April 18, 2011

Hängde inte riktigt med men kom sommaren idag or what? Invigde helgen igår med gott att dricka, grillning, rappa kalja och ja, en heltrevlig kväll hemma hos Odd helt enkelt. Jobbar man fredag lördag så får man faktist låtsas att det är lördag på söndagen istället för så är det bara! Mia och jag blev kvar där över natten och idag stekte vi hela morgonen med saft i solen och när jag kom hem somnade jag i solen direkt och vaknade inte förns pappa kommit hem. Har sedan dess grillat, lackat våra nya utemöbler, fått tusen myggbett & tagit mig en löprunda. Är hur nöjd som helst och laddar om för en ny jobb vecka, påsklov är bara för mesar.

 


Tog världens finaste bild förut vid solnedgången, man kanske skulle inverstera i en systemkamera? Jag gillar ju att fota!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0