Helt vanlig onsdag.

Jag känner att jag sviker mina trogna läsare lite med min dåliga uppdatering haha! Jag får väl helt enkelt ta mig mer tid till att skriva blogg även fast jag inte hinner med det i mitt upptagna liv.. Hmm, nu ljög jag ganska så mycket. Många undrar nog vad mina dagar består av och jag vet inte riktigt det heller. Det enda jag vet är att jag klarar mig igenom dom ganska så bra iallafall. Jag hoppas såklart att jag blir av med denna arbetslösheten snart även om jag har ett extrajobb så är det inte alls mycket pengar. Imorse så ringde det något konstigt nummer och jag som har sökt så mycket jobb på senaste tiden kommer ju knappt ihåg vad man har sökt ju men det var iallafall från ett försäljningsjobb dom ringde och hon jag pratade med var jätte trevlig. Så att imorgon ska jag på arbetsintervju och önska mig all lycka i världen! :)



helst av allt vill jag fly landet, och bosätta mig i typ Turkiet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

LYCKA TILL SNGGING!!!!!

2010-09-22 @ 20:49:57
Postat av: Anonym

/sara ..... :P

2010-09-22 @ 20:50:13
Postat av: Mary

Mööh vaför sa du inte det när vi träffades förut!:P

2010-09-22 @ 22:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0