Måndag

Godmorgon, eller godmiddag kanske man ska säga.
Sitter och äter frukost bestående av kaffe, knäckemacka och asgod juice! Fan vad skönt det var att sova idag eller ja det är väl alltid skönt att sova. Hade helst av allt velat ligga kvar en stund till men det gjorde jag inte.

Jag undrar vad dagen har att erbjuda.. Jag vill till stan och shoppa för mina födelsedagspengar, det nästan kliar i fingrarna haha! Förresten så kommer jag nog att vara utan dator i några dagar. Mamma har flytt till skolan i jönköping med min dator som egentligen är hennes även fast det bara är jag som använder den. Så just nu har jag snott Ickapickas dator och får hon reda på det dödar hon nog mig :) Fan vad ointressant. pussochhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0