23:53

Är så himla trött men ändå sitter jag vaken? Brukar oftast vara så.. Lyckas alltid fastna vid facebook av någon anledning och jag tror inte jag är ensam om det. Kom hem från jobbet för en lite stund sen och jag förstår inte riktigt vad det var för något speciellt idag men ändå var det lika fullt som det brukar vara när det är lönehelg men det är inte förns imorgon ju. Gick iallafall bra och jag ska hoppa in och jobba imorgon med då det lär vara ännu mer galet än idag.

Förresten så klarade jag mig igenom arbetsintervjun förut levande och det kändes bra förutom att jag har sånna jävla problem med att ta så drastiska beslut helt plötsligt om man nu skulle få jobbet. Ena stunden skulle jag kunna döda för ett heltids jobb och i andra stunden så är jag hur kräsen som helst. Jag har nog lite svårt att våga här i livet. Det känns så stort och farligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0