What's the point of doing anything?

Hela dagen igår spenderade jag uppe på Rosendal där vi eldade baljan tills kvällen. Åkte in till systembolaget och köpte med oss god öl och cider och sen hem och vänta tills det blev mörkt. Vid 7 ungefär var det 38grader och vi kunde hoppa i och där vi även stannade fram tills klockan blev 11 typ. Jag lovar att vi såg ut som två russin efter fyra timmars badande. Men hur mysigt som helst var det!!

Förbereder mig lite för att åka till linköping imorgon alldeles ensam där jag ska besöka käkkliniken. Jag vet inte riktigt vad jag har gett mig in på och det är precis vad jag ska ta reda på imorgon. Jag vill fixa mina käkar men ändå inte. Jag kan inte ta egna beslut och verkligen inte om det är ett beslut om något som inte ska ske på en gång. Vi får helt enkelt se hur det blir med den saken..!

Nu ska jag sova för imorgon är det upp tidigt som gället. Tio ska jag vara i linköping :)
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0