Ullared

Sammanfattning av ullred. För mycket folk och för billigt. Så billigt att vi första shoppingdagen knappt fick plats med våra grejer i bilen. Andra dagen köpte vi nästan lika mycket så jag fick jag hoppa på allt för det skulle få plats typ. Men det var jättetrevligt och mysigt med övernattning så att man slipper åka dit tidigt på morgonen och sen sitta i bilen på kvällen hem igen. Sist vi gjorde det så höll jag ju på att somna när jag körde både på ditvägen och hemvägen haha.

Vägen hem igår var en aning galen. Vi åker igenom jönköping och mitt framför oss inträffar världens jävla krock där en lastbil kör in i en bil på bakdelen när han ska byta fil så att bilen snurrar runt på vägen och stutsar mellan mitträcket och lastbilen och sedan flyger ut i diket. Vi var precis bakom när jag ser att lastbilen ska byta fil och bara skriker vad fan gör han, för jag såg ju att om han svänger nu så kör han in  i bilen och sen pang. Vi bara skrek alla i bilen typ och fick ringa ambulans och ja det var läskigt och vi var alla helt skakis ett bra tag efteråt. Tänk om man hade åkt några sekunder tidigare då hade det varit vi. Jag undrar vad som hände med som stackarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0