Take me to the place where you go, where nobody knows if it's night or day.

Sådärja! Äntligen klar med kattöron och katt tassar till både mig och Mia, fan vad pilligt det var. Vi kommer vara finast imorgon tror jag :)

Känner mig lite smått stressad nu faktist. Precis kommit ut från duschen, ska klä på mig och göra iordning mig sen bär det av till cirkusen för repitioner inför imorgon. Tyvärr kan jag inte se föreställningen som är ikväll för jag ska istället jobba. Jobbade även igår med och kom hem vid 1 inatt. Jag är dötrött! och idag lär det väl inte bli något vila av sig nejnej, repition, jobb, hem och sova och sen upp tidigt imorgon för uppträdanden typ hela dagen. Men kulkulkul! Ha en trevlig helg på er. PussfrånTuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0