Slask!

Har förberett allting för imorgon och det kommer bli såååå bra. Har besökt systemet, handlat allt till maten, förberett så mycket som jag kan till maten, lagt dricka på kylning och även gjort slask. Grymm jag är! Jag undrar om det var för att jag handlade så mycket eller om det var för att jag såg jätte ung ut som jag var tvungen att visa leg innan jag fick lägga upp drickan på rullbandet när jag var på systembolaget hmm, det var konstigt.

För er som inte vet vad slask är så ska jag berätta det för er! Det är en fryst drink som man gör en dag innan den ska drickas. Man blandar te, juice, socker & vodka och sedan in i frysen. Det blir ungefär som slush ice eller typ sorbet. Sen fyller man upp i botten på glas och fyller upp med sockerdricka. Ja jävlar vad gott det är och det blir välkomsdrinken imorgon :) Tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0