If you're for real and not pretend then I guess you can hang with me.

En heldag ensam i linköping var inte så tokigt som jag trodde att det skulle vara, det var faktist riktigt skönt. Besöket hos käkkirurgen gick bra men vad jag vet nu och har bestämt mig efter besöket där så blir det nog ingen käk operation än på ett tag iallafall. Det lät för stort och jag vågar inte ge mig in på något sådant nu och jag anser inte att jag har något stort problem av detta i nuläget. Eftersom jag redan var i linköping så kunde jag inte undvika att gå en sväng på ikanohuset, hittade lite fint att ta med mig hemfaktist! Men nu är jag trött efter en heldag i linköping och en helkväll på jobbet. Resten av helgen blir det också jobb men på lördag ska jag se till att sluta tidigt och gå ut för Mia har tvingat mig :) Egentligen tvingade hon mig inte, jag följer med frivilligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0