Did you give the world some love today?

Av någon konstig anledning så känner jag mig jättebakis och vad jag vet så drack jag inte en gnutta alkohol igår även om jag hade velat. Var endast på kalas där det bjöds på supergod mat och sen direkt till jobbet efter och slutade vid 1 inatt. Det var ganska så händelserikt att jobba igår faktist och det var bland annat en som höll på och dö just när jag var i närheten också. Han satt i halsen och jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Hans flickvän började slå han i ryggen och sedan skriker hela restaurangen typ heinrich manöver och till slut fick han upp det men herregud vad det var läskigt.

Söndag idag iallafall och jag tror att jag ska ha mys med Maria holm, det var allt för länge sen! :) Hoppas ni har en fin söndag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0