what if monday was the new friday

Hallådär!
Jag tänker absolut inte börja mitt inlägg med "godmorgon" nu för jag, tro det eller ej men jag gick upp klockan sju imorse för att skjutsa ickapicka till bussen. Bilen åkte som en snorlorska på hal is typ men vi klarade oss galant upp till vägen och tillbaks :) Dock så somnade jag lika snabbt igen efter två koppar kaffe framför tvn med vakna med the voice. Men även om jag somnade om typ direkt så räknas det ändå som att jag har gått upp supertdigt idag.

Måste berätta att jag drömde så jävla sjuka drömmar inatt. Dels att jag gick runt på borden alltså tänk er PÅ borden bland gästerna på nya jobbet. Vart jag än skulle gå så klev jag upp och vandrade på borden och sen gick runt och var dörädd för att någon skulle säga till chefen.. Jag hoppas inte jag gör det i verkligheten bara haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0