It's Friday

Idag är det fredag och jag är ledig, fan så skönt! Jag ska bara njuta av det och dricka vin. Mia vill ut men vi får se hur det blir med den saken. Jag ska ju trots allt jobba min första dag på söderköpings brunn imorgon och då vill man ju vara pigg och glad :) Har nog inte berättat att jag har fått jobb där under hela december till en början. Inväntar bara mitt nolife schema som jag får antagligen på måndag. Förresten så kommer det en kompis till Icka vid 4 som åker runt lite och visar upp smink och säljer också så jag ska sitta med även om jag inte är ett dugg intresserad av smink.

Nu ska jag kolla på nya avsnittet av vampire diaries. Säger åter igen till er som inte har sett det, gör det! Det är bäst

The Cure – Friday I'm In Love



Kommentarer
Postat av: michaela

Kompis till Icka? haha.

Jag tror vi känner henne ungefär lika bra då det är typ Kims kusin eller nåt :P

2010-11-12 @ 14:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0