Hard work work.

Kan ju börja med att säga att fan vad pengar jag kommer tjäna i december. Jag har fått mitt schema nu på Söderköpings brunn och det är skapligt med timmar jag har fått. Hard work i hela december och det kommer bli super hoppas jag. Är ledig ett fåtal dagar och har världens skit tider men jag ser faktist fram emot att jobba nu efter att jag bara suttit hemma och glott mitt i veckorna. Suraste tiden är nog Julafton 12-22. Fan vad segt alltså. Att ens något är öppet på julafton, en dag när alla ska umgås med släkt och vänner fytusan. 

Efter december flyr jag landet det lovar jag.. :) eller jag önskar det iallafall. Mamma har pratat om att vi ska resa iväg i slutet av december men det blir det nog inget av eller hur mamma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0