God bless kaffe!

Godmorgon!
Jag är uppe med tuppen idag för att jag skjutsade icka och hennes klasskompis till resecentrum förut vid 7. Konstigt nog känner jag mig utvilad och jag känner att jag inte behöver gå och lägga mig nu. Det är skönt att vara uppe tidigt, dagarna blir så långa och man hinner med så mycket. Jag skulle aldrig vara uppe så här tidigt om det inte vore för att jag skulle göra något men jag brukar faktist ställa väckarklockan tidigt på vardagarna men det brukar sluta med att jag går upp några timmar senare iallafall.. Jag passar helt enkelt på att ta vara på tiden nu när jag är uppe tidigt för en gångs skull haha! Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe :)

pussfråntuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0