17:15

Galen dag på jobbet igår, höll på och dö. Det var full uteservering och fullt inne och endast jag och Marie som sprang runt och stressade ihjäl oss. Men det slutade ju bra iallafall med nöjda och glada gäster. Var dock två dryga gubbar som startade slagsmål men dom blev utkastade direkt! Ikväll hoppas jag på en ännu bättre dag på jobbet med mindre stress typ men det lär nog inte hända haha.

Lite jag har stekt idag då, helvete vilket underbart väder det ska vara. Jag är lycklig! Men som sagt nu har jag precis tagit mig en lång och skön dusch och ska snart börja göra iordning mig för jobbet. Ska inte jobba på hela helgen pågrund av uppträdanden men sen då?! Lätt att jag vill till trädgårn och lätt att jag inte har några pengar och lätt att jag vill chilla och grilla men lätt att jag inte har tid med det och lätt att jag vill ha lön imorgon istället för tisdag. hmm



midsommartuss 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0