monday.

Känner mig bakis idag och kände mig bakis igår fast om allt skulle vara rätt så borde jag kännt mig bakis i lördags? Men det gjorde jag ju inte nej. Fan vilken kalasbra fest det blev i fredags, stämningen var på top, bästa folket var här och alla var fulla och glada! :) Kunde inte blivit bättre på något sätt. Neh nu längtar jag tills fredag då det är dags för utgång igen med roliga människor, och det bästa av allt är att jag är ledig på fredag.

Nu ska jag se någon film trorja för klockan 3 ska jag vara på durken och provsmaka nya menyn, spännande. Efter det är det teknikrep i cirkustältet och jag ska ju nog inte ta med mig vinterjacka och termobyxor om man ska sitta där och frysa ihjäl hela kvällen. Fryser till och med nu och då ligger jag ändå under filt i sängen! Hur ska detta gå...

pussfråntuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0