Söndagsbio.

Jag har spenderat hela min dag i solen, från och med den gick upp tills den gick ner. Men det förtjänar jag efter hard work work igår i 11 timmar medans alla andra gjorde en massa trevligheter. Jag hade verkligen inte räknat med att jobba så länge men så blev det och jag har hört att hårt arbete lönar sig.

Kvällen tillbringades i biosalongen tillsammans med Ickapicka, Alex, Alex vän & Mia. Såg Sex and the city 2 och den var himla rolig faktist. Känns som om det var evigheter sen man var på bio men det var nog inte sista gången för iår. Kommer så himla många bra filmer nu som man inte får missa!

godnatt.


Kommentarer
Postat av: oskar

den riktigta Avatar kommer ju! Den får du inte missa! :O

2010-06-01 @ 13:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0