Månsken.

Kom hem från jobbet för en stund sen och det gick bra som vanligt förutom att vi har nytt kassasystem som suger. Det är säkert inte så svårt om man får hålla på med det ett tag men det är jävligt mycket krångligare än det vi hade innan kan jag lova. Nu har det också kommit nån ful lag på att vi inte får röra kundens kontokort utan vi ska istället komma ut med en dosa till borden där dom får trycka in kod osv. Förr tog vi alltid korten och drog dom igenom kassan så var det klart, men nej nu ska dom krångla till allting.

Förresten så lös månen jättefint över Glan när jag åkte hem så jag var tvungen att springa in och hämta kameran för att ta kort. Tyvärr så har jag ingen maffig superbra systemkamera så att jag kan få världens jävla bilder, men en sånn ska jag införskaffa mig någon dag hoppas jag, när jag blir rik..


lite fin blev väl bilden ändå? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0