Is a dream a lie if it don´t come true?

Blev ingen sovmorgon för mig imorse inte, utan Ickapicka väckte mig halv 10 och härjar om att det är fint väder och att vi måste ut och sola. Så det var bara att hoppa upp från sängen och ta på sig bikinin, frukost blev det i solen också :) Himla mysigt hade vi det fram tills dom fula äckliga molnen kom. Då gick jag istället in och kollade på Alice i underlandet, speciell film men ändå bra.

Nu ligger jag faktist redan i sängen redo för att snart sova. Ska upp klockan 6 imorgon bitti för att skjutsa mamma till stan eftersom hon ska till skolan den här veckan. Efteråt ska jag hem och kanske sova lite och sen in till stan igen för att hämta upp Icka för lite shopping, lööön imorgon ju det gillar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0