Idag är det ingen vanlig dag

Goddagens!

För er som tror att jag sover bort hela dagarna tror fel, eller ja ganska fel iallafall. Satte väckarklockan på halv 9 imorse för att jag tänkte ta mig ut på en promenad. Men hur gick det med den saken? haha så jävla dum är jag och ligger och snoozar (ni vet den där knappen som man trycker på så att det ringer om var 10e minut) Ja just det den knappen har jag tryckt på från halv 9 tills ja 12 då jag gick upp. Hahaha det är inte första gången jag lyckas med det. Det roliga är att man hinner somna så jävla hårt mellan varje alarm, skööööönt :) Jag vet inte varför jag är så jävla trött idag för men nu känns det skönt och jag sov nog i 11 timmar tror jag.

Idag då, jo jusst ja det är ingen vanlig dag för det är världens bästa Maria Holms födelsedag. Hon fyller hela 20år och det skulle egentligen firats med att gå ut och äta någonstans och dricka lite gott men det krockar med cirkusen som är väldigt viktig just idag och som sagt precis nyss ringde Jens och frågar om jag kan jobba ikväll med. Men på fredag då jävlar, då ska det firas ordentligt kan jag lova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0