Onsdag.

Godmorgon godmorgon.
Uppe med tuppen har jag varit idag, eller jag tror nästan att jag var uppe innan tuppen tillochmed. Halv sju blev jag väckt fytusan. Meeen jag hade ju lovat mami att skjutsa henne till stan för att hon ska till Jönköping och plugga tills på fredag. Så att nu har jag hunnit med både långpromenad med stavar och så har jag hunnit med att dricka min första kopp morgonkaffe! En bra start på dagen men med tanke på tidig väckning så kommer jag nog bli trött senare framåt dagen.

Men nu är det såhär va att jag funderar på att riva ut hela min garderob och sedan kasta allting så att jag kan få nytt. Då menar jag nytt också för jag tänker fasiken inte betala sjäv, det är jag för snål för. :) Jag skulle vilja ha tusen nya kjolar& klänningar, shorts, byxor, jackor, söta små toppar och tusen saker till!!!!


PUSSSSSSS

 

 
Kan vara det finaste jag sett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0