tyck synd om mig!!

imorgon ska jag gå på bio, även om jag så ska behöva gå själv så gör jag det eftersom att ingen vill gå med mig. jag vill se alice i underlandet eller shutter island och det är med basta!

btw så har jag jätteont i tänderna. så ont så att det kliar och att man vill dra ut dom, eller typ hugga tag i något hårt och bara bita. ni förstår nog hur jag känner mig. gjorde nyss god macka med tomat och skinka på men jag kan ju varken tugga eller bita av så att jag var tvungen att käka macka med kniv och gaffel och göra små bitar att tugga på. känner mig som en jävla bäbis :) Bäst skulle vara om någon skulle mata mig också

Kommentarer
Postat av: Brother of Insanity

Tråkiga rackare som inte vill gå på bio med dig... :-(

/ Christian

2010-03-04 @ 04:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0