tröttaste tjejen i världen.

trött, trött och åter trött. Rolig kväll på durkslaget, fullt ös medvetslös typ. var fullt typ i princip hela kvällen och vi var bara tre personal men det klarade vi galant förutom att jag har ont i mina fötter nu men det är sånnt man får stå ut med kan jag tänka mig (: Tog mig precis världens längsta och varmaste dusch för min säng är nybäddad med rena lakan och då kan man ju inte krypa ner och lukta skunk heller...det går ju bara inte!! Joel den typen ringde förut och undrade om jag kunde köra hem dom från krogen inatt....jag som vill sova! äsch jag går och lägger mig iallafall och sen lär jag väl märka om jag vaknar när dom ringer, om dom nu ringer. Så meningslöst när folk säger "kan du kanske hämta oss inatt" vadå kanske. noway att jag tänker sitta vaken i två timmar till för att vänta på dom haha, vaknar jag så vaknar jag annars får dom gå! :)

nu väntar sängen! UNDERBART
pussfråntuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0