tandläkarbesök.

Känns som om att den här dagen kunde startat lite bättre. Dålig som jag är så ställer jag väckarklockan på 8:00 när jag borde ställt den en timma tidigare, klockan 07:50 skulle jag ju vara hos tandläkarn. var jag där när jag skulle? nääääääääe men jag kom faktist inte så mycket försent och dom var faktist glada att jag över huvud taget kom! dagens goda gärning kanske vem vet, vemvet.. Jag vaknade iallafall 7:47, ooooojdå tre minuter kvar och sedan skulle jag vara hos tandläkarn. men det gick ju hyffsat och som tur var så sov jag hos pickalurven i stan så att vid typ åtta gled jag in hos käftis med morgonfrillan, oborstade tänder och rödsprängda ögon efter att ha sprungit i kylan. för det var ju inte varmt ute om ni tror det och jag glömde ju såklart mössa, vantar och halsduk för sånnt trams har man inte tid med när man har bråttom. nepp! Det var min morgon, hur var eran? hahaha nej nu pratar jag som om jag hade hundra tusen läsare, but i wish!

inte nog med det så var ju såklart konsum stängt när jag kom och skulle köpa ciabatta och juice. jag kände att jag var värd det efter en morgon som denna, men jag ger det nog ett till försök när jag har druckit upp mitt kaffe för jag såg ju faktist att det öppnade nio.

Jag går nu, pussochhej från en mycket trevlig tjej!
heheheeeeeeeeeeeeeeeh jag är bäst på rim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0