Sunday!

Godmorgon härliga söndag.
Gårdagen bjöds på middag hos farmor och farfar och sedan jobb, mucho trevligt! Det gick superbra att jobba igårkväll trots att det var mer folk igår än i fredags och då var det ändå stressigare i fredags tyckte jag. Helnöjd är jag med kvällen iallafall och jag var kvar tills halv 2 då det var stängning. Åkte och hämtade upp mamma efteråt som hade varit ute och röjt stan med sina vänner :) Mamma trotsade att vi skulle till leons men jag ville bara hem och soova,  blev dock maxdrive och sen hem och duscha och sova sönder!

Men iallafall idag är det söndag och jag har precis ätit god frukost med min familj. Jag tror att jag kommer spendera min dag hemma hos mariaholm med film och mys :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0