Onsdag.

Inte riktigt lika fint väder idag som igår, dååligt! Men iallfall så pallrade jag mig ut på min dagliga promenad i blåsovädret, det är inte alls skönt ute usch. Det bästa med promenad i tråkigt och kallt väder är att man sedan får komma in och ta en varm dusch och en kopp kaffe och sätta sig här typ. Har dock inte kommit så långt med det men har hunnit sätta på kaffe och gjort supergod smoothie, duschen får bli senare! Min smoothie idag bestod av ananas, kiwi, yoghurt och mjölk :) mumsimums 

Ikväll är det träning som står på shemat, jag som hade velat gå på Hoffmaestro men nej det går ju inte! blä. Men jag hoppas verkligen inte att det är sista gången dom kommer till stan.

pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0