Måndag

är helt slut efter en heldag i linköping med ickapickalurven. Vi gick upp 6 imorse för att åka till linköping och lämna in lilla Romeo för kastrering som btw gick superbra. Vi vandrade runt hela dagen i linköping city som förövrigt är supermysigt. mycket mycket bättre än norrköpings city om jag får säga vad jag tycker. Vi var även en sväng på ikanohuset och såklart ikea. Ikea är ett måste om man är i linköping! Men det enda jag fick med mig hem en supersnygg kavaj från Hm för endast 199kr! Jag har velat ha en kavaj länge nu men har inte riktigt ansträngt mig att hitta någon men äntligen gjorde jag det och perfekt pris må jag säga! kan bli kalassnyggt till en färgglad klänning kanske? perfekt

Träningen idag gick kalasbra och nu är jag tröttast i världen och ska ta mig en fetvarm dusch och sen lägga mig och sova, känner att jag inte har sovit ordentligt på evigheter. det märktes med tanke på att jag sov två timmar innan träningen och jag känner att jag fortafarande inte är utvilad. Näe det var allt vad jag hade att säga trorja

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag sa ju att linköping city var bra!:)

2010-03-09 @ 16:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0