If I sing my little song would you follow me home?

Ja jag vet att klockan är sovdags men jag måste få berätta om min dag för annars kan jag inte sova. it´s true. nejdå så farligt är det inte men jag vill ändå skriva mina sista ord här innan jag somnar.

Imorse upptäckte jag att det inte fanns någon mjölk till mitt kaffe så att jag begav mig ut på en långpromenad på sådär 1,5 timma för att köpa mjölk (: Bästa vädret och bästa promenaden. Kom hem och satte mig i en stol på altanen i solen och drack min välförtjänsta kopp kaffe! Bästa koppen på länge kan jag lova haha. jag hoppas på lika fint väder imorgon igen så att jag kan göra ytterligare en långpromenad. Resten av dagen spenderade jag till film, pipa, film, tv & film. Äntligen midsommar såg jag och även Hot rod med tillan, icka och mickispickis. måste säga att nya serien på femman cougar town måste vara bästa på länge alltså, damn vad roligt :) äsch det var allt för mig.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0