I´ts friday!

DET ÄR FREDAG!
Gårdagen var det trevligaste på länge måste jag säga! Vi invigde våren med grillning, vin och bastu :) men ärligt talat undrar jag om det är meningen att det ska vara skönt med bastu? För jag lider verkligen inne i bastun, man kan ju förfasiken inte andas! Det är jättesköönt att basta men det förstör att man inte kan andas. Men iallafall det var dunderbra förutom att jag fick en hink iskallt vatten över mig hmmmmm!!!

Ikväll är det massor av mys hemma hos Mariaholm och nej vi ska inte ut för första gången på jag vet inte hur länge! Känns bra faktist :)

Nu ska vi äta kladdkaka och dricka kaffe! Pussis

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, dock så funderar vi ju på att dra en utgång iaf:P

2010-03-19 @ 16:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0