I don't wanna lie cause I'm pretty sure I'm gonna die one day

gårdagen var superbra. landade först hemma hos miapia där vi drack goda drinkar, sedan vidare till victor och sist hamnade vi på hugos. Bästabästa hugos! superduper kul var det igår och jättebra musik, bästa folket och allmänt bra bara!

var uppe med tuppen imorse...typ! åt frukost och gick långpromenad med pappa och farfar och ja jävlar vilket fint väder det var och är fortfarande, helt underbart galet bra och jag älskart! Åkte in och tvättade bilen på pappas jobb och sen bar det av hemåt. Nu sitter jag här och suktas av dom andra som sitter i vardagsrummet och äter smörgåstårta och har det trevligt. det ser ju så gott ut men det är ju sååååå äckligt! så jag håller mig på avstånd (: Jobb ikväll men innan dess ska jag ta det lite lungt och en lång och skön dusch, det förtjänar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0