Hurrahurrahurra

Idag så fyller Mami år och ett stort grattis till hon eftersom att jag vet att hon är en trogen läsare av min blogg :) pusspusspusspuss på världens bästa mamma. Den här dagen har faktist varit lång med tårtbak, kakbak, träning & storstädning.

förresten så var idag den första gången jag visade mig på ett gym och tydligen inte sista enligt Mariaholm! Det var faktist helt okej och det var definitivt inte vad jag hade räknat med när jag gick upp imorse :) Alla dessa maskiner alltså haha, och alla dessa bodybuildar män. Jag ser upp till dom nu och ska bli likadan om några år, eller ehhhh nej det ska jag definitivt inte.



Jag om några år? :)
hahhahaha


Kommentarer
Postat av: Mary

HAHA, snälla kan det inte bli vårat mål?:D

2010-03-24 @ 16:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0