Friday.

Fredagfredagfredag bästa fredag!
Har ni inte varit ute och sett vilket fint väder det är så rekomenderar jag det. Hur skönt som helst är det och nu är nästan snön helt borta också. För man kan ju inte börja få vårkänslor innan snön är borta heller.. det går ju inte! Tog iallafall en långpromenad förut och nu sitter jag här och dricker kaffe och äter knäckemacka :) Har fått order om att städa huset och damsuga bilen så att det är väl hur min dag kommer att se ut.

Grillat blir det ikväll, mumsmumsmums!! Hade varit gott med lite vin till men så blir det inte för ikväll står det jobb på schemat och det ska faktist bli kul med tanke på att jag inte jobbade något förra helgen.

Ha en supermysig fredag allihopa!
pussfråntuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0