död.

okej igår var det första och sista gången jag var på krogen nykter det har jag kommit fram till nu iallafall!

Igår spenderades hela eftermiddagen hemma hos moster Carina för firande med god mat osv. Vid 7 åkte jag och jobbade och kom inte därifrån förns vid kvart över tolv. Skjutsade hem mamma och pappa från krogen, sprang in och bytte om fort som fan och sedan åka iväg för att skjutsa fler folk in till krogen. Jag bestämde mig för att stanna på hugos istället för att sitta och åka hem i två timmar och vänta eftersom det ändå var folk ute jag kände, smart drag! Trodde jag iallafall haha, slutade med att jag stog i kö till klockan två och frös ihjäl men väl där inne var det ganska så ösigt så att det var trevligt iallafall med definitivt inte värt hundra kronor i inträde. jag gjorde av med mer pengar igår än vad jag gjorde i fredags på krogen haha och igår var jag nykter. den ni! vid kvart över 3 ville helt plötsligt alla ha skjuts hem och jag antog att alla bodde på samma ställe men nejnej då var jag tvungen att skjutsa ut till kuddby som typ var andra sidan världen...kändes det som iallafall. Så att folket jag egentligen skulle skjutsat fick stå och vänta på mig till klockan fyra och då kunde vi äntligen åka hem! hem ljuuuuuva hem. Kom hem halv 5 imorse igen.

MEN ATT idag ska jag lägga mig och dö någonstans för man har ju nästan fått den sömnen man vill få såhär på helgen. I fredags natt blev det fem timmars sömn och inatt med. Nej men att lite vampire diaries då (:

Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0