cookies time.

Jag är ledig imorgon och det firas såklart med utgång. Fia och ponken kommer hem över helgen och då kan man ju inte missa att gå ut med dom heller!! var en sväng på stan och maxi förut för att fixa fribiljetter tills imorgon men ickesanicke på maxi hade dom inga och på stan var dom slut, crap! nejdå hugos har iallafall bra pris på inträde till skillnad mot otten. Eller ja det kanske inte är så stor skillnad men wathever. Hann med en solning på stan med. sköööööönt

Nu iallafall sitter jag hos ickapickalurv, hon bakar kladdkaka och jag gör chocolate chip cookies. Tror allt att mina blir godast! älskar den här jäveldatorn med cam, gemig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0