bäst!

Hur många är inte avundsjuka på mig nu då om jag säger att jag ligger nyduschad i nybäddad säng. Inte för att skryta eller så men jävlar vad skönt det är, det luktar jävligt gott med måste jag säga :) Det bästa av allt är nog att jag har ett nytt avsnitt av vampire diaries på datorn. Fan vad jobbigt allting blev helt plötsligt då ush, hehehehehhehehehee.

Förövrigt så gick det hyffsat bra att jobba idag men hoppas såklart på bättre imorgon. Mia och Emelie var supersöta och kom förbi en stund, mycket trevligt måste jag säga. Imorgon iallafall ska det bli underbart att kliva upp till dukat frukostbord utan att vara en gnutta bakis. Åh vad jag älskar lördagar, speciellt imorgon iallafall eller ja iofs så är alla lördagar bäst men dom är allra bäst när man slipper vara bakis :)

Sov sött, vakna blött?
Pussfråntuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0