Vill inte komma nånstans, vill bara ta mig lite längre än hit

Det är så himla tråkigt att skriva blogg när man har tråkigt så att då kan jag ju bara meddela er om att jag har sjukt jävla tråkigt nu vilket betyder att det är ännu tråkigare att skriva blogg. Men som sagt, jag har ändå inget annat för mig. Vill göra så mycket nu, precis just nu nu nu. Liseberg, skärgårn, äta glass, åka ut med båten, grilla, trädgårn JAAAAAAAa jag vill göra allt. Men när får man lön så att man har råd med alla roligheter då, jo fredag. Lite lagom sent känner jag som vill ha lön typ nu! Jag känner att hela livet går ut på att vänta. Vänta på vad fan då? det orkar man nog.

HAR IALLAFALL HAFT EN BRA HELG, och hoppas på en fortsatt bra vecka med midsommar och massor roligheter. Även om man inte har något att göra på midsommar så slutar det nog bra till slut iallafall. Bra väder vill jag ha på midsommar också men det är jag väl inte ensam om att tycka.

Bjuder på några härliga midsommarbilder från 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0